Kariera

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wykształcenia i doświadczenia.
  • Bogaty pakiet benefitów (m.in dofinansowanie karnetów na basen i siłownie, paczki dla dzieci, świąteczne świadczenia pieniężne).
  • Możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji.
  • Wykształcenie min. średnie
  • Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku pracownika ds. zaopatrzenia.
  • Doświadczenie w firmie produkcyjnej.
  • Umiejętność reagowania na nieprawidłowości,
  • Dokładność, rzetelność, terminowość, samodzielność w działaniu.
  • Umiejętność negocjowania.
  • Bardzo dobra znajomość MS Office.
  • Znajomość języka angielskiego.
  • Zaopatrywanie zakładu w surowce i materiały (części maszyn i materiały pomocnicze do produkcji).
  • Prowadzenie nadzoru nad całym procesem zaopatrzenia i zakupów.
  • Poszukiwanie i wybór dostawców (analiza rynku, ocena poszczególnych dostawców).
  • Negocjowanie cen i warunków współpracy z dostawcami.
  • Kontrolowanie stanów minimalnych i zalegających części oraz materiałów.
  • Składanie reklamacji w przypadku otrzymania nieodpowiednich części i materiałów.
  • Sporządzanie zestawień sprzedaży makulatury i ustalanie ich zgodności z fakturzystką.
  • Obsługiwanie internetowego systemu awizacji dostaw części i materiałów.